Selecteer "Alle cookies accepteren" als u akkoord gaat met het opslaan van essentiële cookies, analytische cookies, marketingcookies en social media cookies. Door op "Cookie-voorkeuren aanpassen" te klikken kan u uw voorkeuren beheren. Cookiebeleid

Essentiële cookies
zijn noodzakelijk voor een normaal bezoek aan de website om puur technische redenen. Aangezien dit een technische noodzaak is, hoeven we u alleen op de hoogte te stellen van deze cookies, en worden ze geïnstalleerd bij het bezoeken van de website.

Analytische cookies
houden bij hoe onze website wordt gebruikt, bijvoorbeeld om het verkeer op de website te meten of hoe vaak een pagina wordt geraadpleegd. We gebruiken deze informatie om de gebruikerservaring en prestaties van onze website en diensten te analyseren. Voor het plaatsen van deze cookies zullen wij uw toestemming vragen.

Marketingcookies
verzamelen informatie om relevante gesponsorde inhoud over onze producten en producten die door derden worden aangeboden te leveren. Ze volgen gebruikers op onze website om op basis van hun voorkeuren advertenties te tonen die relevant en interessant zijn voor onze bezoekers. Deze cookies worden alleen geplaatst met uw toestemming.

Social media cookies
worden gebruikt wanneer u informatie deelt via een deel knop voor social media op onze website, of wanneer u social media content raadpleegt via onze website, bijvoorbeeld bij het bekijken van een Vimeo-filmpje. Voor het plaatsen van deze cookies is uw toestemming vereist.

Cookie-voorkeuren aanpassen

In de media

Dovy Keukens maakt reclame met nieuwe slotzin 'Echt Belgisch'. Opmerkelijk, vindt ook PXL-communicatiespecialist Herve Van de Weyer

15/05/2025

Opschudding in de reclamewereld, want één van de bekendste reclameslogans verdwijnt. Donald Muylle prijst zijn keukens vanaf nu aan met de slotzin 'Echt Belgisch'. Opmerkelijk, vindt ook Herve Van de Weyer, communicatiespecialist bij Hogeschool PXL. Want dankzij de spotjes - die u ook kan zien op TV Limburg - kende het bedrijf Dovy een enorme groei en een explosie van de winst. Het hoeft niet altijd jong, hip en flashy te zijn, als het maar authentiek is. De ietwat oubollige reclamespots van de West-Vlaamse keukenfabrikant verworven ook een cultstatus op sociale media. En zijn dus bekend bij jong en oud.

Verschenen

Dovy Keukens maakt reclame met nieuwe slotzin 'Echt Belgisch' | TV Limburg